تست کرونا برای پرواز
نوشته شده توسط : محمد دوستی

تمامی ایرلاین‌های فعال در سطح ایران و جهان، از پذیرش مسافرانی که تست کرونا نداده باشند، خودداری خواهند کرد. تست کرونا برای پرواز باید نهایتا تا 96 ساعت قبل انجام شده باشد و بهتر از است علاوه بر برگه‌ی آزمایش، دو کپی از آن را نیز به همراه داشته باشید. بعضی از کشورها (و طبیعتا خطوط پروازی)، تنها نتایج آزمایش بعضی از آزمایشگاه‌ها را مورد قبول دانسته، بنابراین بهتر است پیش از انجام آزمایش، از مورد قبول بودن نتیجه‌ی آن، اطمینان حاصل نمایید.

آزمایش مورد تایید برای سفرهای خارجی از نوع تشخیصی یا PCR بوده که جواب آن بین 5 تا 48 ساعت (بسته به نوع سفارش)، آماده خواهد شد. این تست با استفاده از نمونه برداری از داخل بینی انجام شده و در صورت وجود هر گونه ویروس کرونای فعال در بدن افراد، پاسخ آن مثبت خواهد بود. با توجه به دقت بالای این تست و همچنین زمان نسبتا کوتاه آماده شدن جواب آن، از تست PCR کرونا برای پرواز به کشورهای مختلف و به وسیله‌ی ایرلاین‌های مختلف، استفاده می‌شود.

 

آزمایش کرونا برای Qatar Airways

هواپیمایی قطر جزو ایرلاین‌های محبوب ایرانیان برای سفر به بسیاری از کشورهای دنیاست. از آنجاییکه اکثر پروزاهای قطر ایر لاین ابتدا توقفی در این کشور داشته و سپس عازم سایر کشورها می‌شود، باید قوانین این کشور در خصوص تست کرونا پرواز به قطر را دانست. قطر، یکی از مصمم‌ترین کشورهای منطقه در خصوص غربالگری مسافران پروازی بوده و پیشگیری‌های کرونا را به صورت جدی دنبال می‌کند. هواپیمایی قطر، تنها مسافرانی را پذیرش می‌کند که علاوه بر مدارک مرسوم (هویتی، بلیط هواپیما و …)، برگه‌ی آزمایش معتبر تست کرونا با پاسخ منفی را نیز به همراه داشته باشند.تست کرونا در پرواز

حتی مسافرانی که تنها توقف کوتاهی در فرودگاه این کشور دارند و اصطلاحا قطر محل ترانزیت آن‌ها است، باید برگه‌ی آزمایش را به همراه دو نسخه‌ی کپی آن به همراه داشته باشند. علاوه بر نیاز به تست کرونا برای پرواز به قطر، استفاده از ماسک و شیلد در داخل هواپیما اجباری است. در صورتیکه از انجام آزمایش بیشتر از 96 ساعت گذشته باشد، مسئولان ایرلاین قطر از قبول کردن برگه‌ی آزمایش خودداری کرده و فرد باید مجددا تست کرونای جدیدی انجام دهد.

https://nursino.com/تست-کرونا-برای-پرواز/

 




:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: